Ad Code

Responsive Advertisement

The Crown Netflix Dizisi 1. Sezon

 

The Crown Netflix Dizisi 1. Sezon
Aslında bu dizi ilk başlarda izlemeden önce göz attığımda çok sıkıcı olabileceğini düşündüğüm bir diziydi. Daha sonra izledikçe tamamen aşık oldum diyebilirim. Bu yazımda sizlere aklımda kalanlardan ve 1. sezondan bahsetmek istiyorum.
1. Sezon 1. bölüm gerçekten çok akıcıydı ve ilk 3 bölümü aynı anda izledim tutuldum kaldım diyebilirim. Tabi ilk bölümde olayları ve konuları anlamak biraz zor. Bölüm ilk olarak Prenses Elizabeth 'in  evliliÄŸi ve babasının hastalığı ön plandaydı. 2. Bölümde ise Prenses Elizabeth eÅŸi Philip (Prince Philip, Duke of Edinburgh) ile beraber Kral hasta olduÄŸu için onun yerine geziye çıkıyor. Olaylar iÅŸte tam olarak burada baÅŸlıyor ve Elizabeth Prenses olarak çıktığı yolculuktan Kraliçe Elizabeth olarak geri dönüyor.  1. Sezon toplam 10 bölümden oluÅŸuyor. 1. Sezonda Kraliçe Elizabeth in taç giyme törenini mutlaka izlemelisiniz. Büyüleyici bir görüntü. Ben çok etkilenmiÅŸtim.


 Kraliçe Elizabeth ve kocası Philip (Prince Philip, Duke of Edinburgh) arasında artık sorunlar baÅŸlıyor ve Prens Philip kendini eÅŸi Elizabeth in gölgesi ardında kalmış hissediyor. Kraliçe bu konuda genellikle Kraliyet ve Ailesi arasında kalsa da çoÄŸunlukla ailesini seçiyor.


Bu sırada Kraliyet ailesinde baÅŸka problemler oraya çıkıyor. Eski Kral olan ve aşık olduÄŸu kadın için Kral olmaktan vazgeçen amca ortaya çıkıyor. Prenses Margaret, Kral VI. George ve Kraliçe Elizabeth'in küçük kızı ve Kraliçe II. Elizabeth'in tek kardeÅŸiydi. 1936'da, amcası VIII. Edward dul bir Amerikan olan Wallis Simpson ile evlenmek için tahttan çekildiÄŸinde hayatı deÄŸiÅŸti. Margaret ise amcası gibi dul bir asker ile evlenmek isteyince Kraliyet buna karşı çıkıyor.

Kısacası mükemmel olarak düşündüğümüz Kraliyet hayatı aslında Kraliçe Elizabeth için çok zor oluyor. Ailesi ve ülkesi arasında sürekli düşünmek zorunda kalıyor. Bu yazımda hiç bir eleştiri barındırmadan tamamen kendi izledikleriminden yola çıkarak size bu diziyi anlatmak istedim umarım hoşunuza gitmiştir. Diziyi izlemenizi tavsiye ederim. Diğer sezonlar için izleyip not alıp tek tek aktarmaya çalışacağım . İzlerseniz yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın..








Yorum Gönder

0 Yorumlar

Close Menu